הפעלות ג'ימבורי לימי הולדת

ג'ימבורי הנו מתחם ציבורי שדרך הפיכתו לפלטפורמה פרטית, המוקדשת לאירוע שלכם קלה פי כמה וזולה פי כמה מאשר שכירת אולם מפואר במחיר 4-5 ספרתי. בנוסף, צוות הג'ימבורי וחברת הפעלות לילדים יוכלו לספק לכם מגוון רחב של פעילויות בהתאמה אישית ליום ההולדת של בנכם או בתכם.

פעילויות מתקנים לילדים

במתחם ניתן למצוא מתקנים לילדים, שניתן להפעיל על ידי מפעילים. ניתן לבחור בזמן חופשי לילדים או בפעילות מתוכננת, מגובשת באמצעות סילבוס. כך או כך, מפגש במקום ציבורי בקניון או במרכז המסחרי והליכה משותפת לג'ימבורי לאזור המתקנים מהווה חווית בוטיק לכל ילד. מובטח יום הולדת משמח ומרנין, המותאם באופן אישי לגיל הילד ולכמות המוזמנים הכוללת שהזמין.

ג'ימבורי לימי הולדת

שעת סיפור

בימי הולדת לקטנטנים ניתן לשמוע שעת סיפור בהתאמה אישית לגיל הילדים. המספרים – מתאימים בשפתם ובסגנון הצגת הנרטיב – לילדים קטנים ומסוגלים להטמיע בקלות את העניין שבסיפור בכל ילד. זהו אחד מאירועי הבוטיק היותר מעניינים, שהסבו המון כייף לחלק ניכר מהילדים על פי תגובות ההורים שזכינו להן בעת האחרונה.

פעילות עם בעלי חיים

פעילויות בהן זוכים הילדים לפינת ליטוף מכרסמים, יונקים קטנים, עופות וזוחלים. בנוסף, תינתן הדרכה על בעלי החיים, זנים וסוגים, כולל פרטים היסטוריים על בעל החיים. מובטחת פעילות מעניינת, מרובה בבעלי חיים חמודים ונדירים, עם סיפורים מרתקים שיכולים לשבות את לבו של כל ילד והורה.

מסיבות בערב

ניתן להשכיר את הג'ימבורי לאירוח מסיבה פר אקסלנס. המיקום – בקניון ובקומה המסחרית של הרחוב לא ייצר רעש לדיירי האזור, וישמש מקום פרודיקטיבי במיוחד לחגיגת האירוע. רצוי לתאם מראש עם הנהלת הג'ימבורי על מנת שתקצה לכם את האולם והמפתח אליו ומימוש החגיגה בזמנים הרצויים לכם, שהם לרוב יקרו בשעות הערב, על פי ניסיוננו.

שילוב הפעלות באירוע אחד

ניתן לשלב את כל ההפעלות או חלקן על פי קבוצת הגיל של הילד או הילדה, וכמות המוזמנים. היפגשו עמנו ואנו נסייע לכם לגבש מקבץ פעילויות ענף שישרה עניין רב וכייף בלתי נדלה בקרב חתן או כלת המסיבה, חבריהם וחברותיהם.

לחגוג יום הולדת בפארק טרמפולינות והפעלות ג'ימבורי נוספות צרו קשר עם חברת הפעלות לילדים ולגיל הרך!