כוורות הן פתרונות אחסון נוחים מאד בהן ניתן לאחסן תכולת חדר של ילדים ונוער. בעוד אשר ילדים יאחסנו בכוורות צעצועים וספרים שעל פי רוב יהיו עם כריכות עבות, בני הנוער יאחסנו בעיקר ספרי קריאה עבי כרס "של גדולים" יחד עם חומרי לימוד מעת לעת. לכן, המבנה של כוורת ילדים חייב להיראות שונה מהמבנה של כוורת נוער. למזלכם, אצלנו תוכלו למצוא את 2 סוגי הכוורות!

כיצד בוחרים כוורות לבניכם ובנותיכם?

בחירת הכוורת מתבצעת על פי כמות המדפים, גודל המדף, גובה הכוורת ומבנה הכוורת: קבוע או דינמי. כאן, ננתח את כל הפרמטרים המשפיעים על בחירת כוורות לילדים ונוער, ונבדוק מה צריך לעשות על מנת לבחור בדיוק את המוצר שמתאים לכם.

כמות המדפים

ישנם חדרי ילדים או נוער בהם גרים 1-2 ילדים, וישנם חדרים דומים בהם גרים הרבה ילדים בייחד. כמובן שסוג האירוח בחדר משפיע על כמות הפדפים בכוורת שלכם. כוורת של 3-5 ילדים לא רק תהיה גדולה יותר מכוורת של ילד בודד או צמד ילדים, היא גם צריכה להיראות שונה. אנו ממליצים, למשל, לסמן מדפים בצבעים כאשר יש הרבה ילדים בחדר, על מנת שכל ילד יזכור מהו שטח האחסון שלו והיכן עליו למקם את התכולה שלו. כאשר מדובר בצמד ילדים וכמובן בילד בודד, אין צורך בפרויקט מסוג כזה, והכוורת יכולה להיוותר אחידה בגוון. כמובן שזוהי רק המלצה שלנו אליכם, משום שהכוורת תימכר לכם בכל מקרה עם מדפים חד גוניים על פי רוב. הדרך להפוך את מדפיה לצבעוניים היא, למשל, באמצעות הדבקת סרטים צבעוניים בקדמת כל עמודה או שורת מדפים.

גודל כל מדף

כוורות לחדרי ילדים מצריכות מדפים גדולים נקודה. צעצועים וספרי ילדים הם מוצרים גדולים, התופסים מקום רב. כאשר למדנו לראשונה את התחום של תכולת ילדים – פנינו למוציאים לאור שהסבירו לנו כי הם ממליצים ללקוחות שלהם להזמין כריכה עבה ולא דקה כאשר זה ספר ילדים, על מנת שהסיכוי שהוא יושחת או יתבלה יהיה נמוך ככל האפשר, וגם על מנת להגן על הילדים מלהיחתך מהדפים. לכן, מראש – סך התכולה של הילדים PERמדף יהיה גדול יותר בשל גודל המוצרים ומשקלם.

גובה הכוורת

עבור כוורת ילדים מומלץ להגביל את עצמכם בגובה כדי לאפשר להם לסדר את חדרם תוך ניצול כל הקיבולת בכוורת – בכוחות עצמם. אם מדובר בכוורת נוער, ניתן ואף מומלץ להזמין כוורת גבוהה שתחסוך לנער מקום בחדר.

מבנה הכוורת

ניתן ליהנות ממבנה קבוע: כל מדף בעל גודל קבוע ולא ניתן לשינוי. לחילופין, ניתן להסתמך על המבנה הדינאמי: כל מדף יכול להישלף על ידיכם ולהיות מונמך או מוגבה. היתרון בעבודות מהסוג הראשון: אלו בדרך כלל עבודות מעצבים בסגנון כפרי בעלי מראה קלאסי וחד במיוחד. היתרון בעבודות מהסוג השני: יותר קל להתנהל עם המדפים ולשנות את גודלם בהתאם לצורך.