ריהוט משרדי משמש לעיצוב המשרד ולכינון 100% נוחות בכל חדר, לובי, עמדת מזכירה, וכד'. הבחירה צריכה להיות ארגונומית: מחד – נוחה ומאידך – עונה על צרכיו הפיזיולוגיים של העובד. כך, למשל – אם אתם צריכים לשים אבנים או חבילת דפי A4מתחת למסך המחשב כדי להגביה אותו, סימן שהכסא גבוה מדי ביחס לשולחן, וזה עלול לגרום לפזילות או בעיות גב אלמלא הייתם שמים אמצעי הגבהה מתחת למסך. בחנות מקצועית המשווקת ריהוט משרדי היו מונעים מכם בעיה זו ומראש מכווינים אתכם רק לסטים מתואמים של כסא ושולחן, אשר מתיישרים עם בטיחות העובד, ולא גורמים לו לסיכוני יציבה ופזילה מעין אלה.

התאמה עיצובית של כל רהיט לכל חדר

בהתאם ללוק הסופי של הקירות, המרצפות, המדפים, הארונות והשידות – תצטרכו לבחור ריהוט משרדי המתאים מבחינה עיצובית למשרד. שולחן, כסא, עמדת מזכירה, דלפק וכל התקן אחר – המוצב נכון מבחינה עיצובית בחדר מסוים ישדר עוצמה ויוקרה גם אם הלכה למעשה הוא לא עלה לכם הרבה כסף. על כן, אנו ממליצים לקחת דוגמה ממשרדים אחרים, הידועים כמעוצבים באופן דומה למשרד שלכם, או להתייעץ אתנו לפני עיבוי החדר בתכולת רהיטים.

התאמה ארגונומית של הרהיט לחדר

התאמת גובה הספות לגובה השולחנות הסלוניים, התאמת גובה הכסאות לגובה השולחנות, וכד' – חשובות מאד לכינון תקין של ריהוט משרדי בחדר. אי תקינות הריהוט המשרדי מבחינה זו ייצור הפרשי גבהים לא רצויים העלולים לפגוע ביציבה של היושב עליהם – בייחוד אם הוא צפוי לשבת שם לאורך זמן על בסיס יומי. זה מה שמבדיל מוכרן בחנות ריהוט משרדי ממוכרן המוכר ריהוט לבית. הראשון יודע ומכיר את רוב סביבות העבודה המשרדיות, ויודע מהו התקן הישיבה האופטימלי שמתאים מבחינה ארגונומית: בריאות ויציבות היושב, והתאמה לעבודה עצמה: שולחנות מאובזרים או בתוליים, סוגי דלפקים ועמדות נדרשות, וכד'.

מה תקבלו אם תקנו ריהוט משרדי מאתנו?

תעודת אחריות לכל מוצר ומוצר, הנחה על בסיס קנייה סיטונאית או מרובה, הובלת הריהוט המשרדי עד פתח מקום העבודה שלכם, שירות לקוחות זמין, החלפת חלקים לרהיטים במרוצת החודשים/שנים, רכישת חלפים בעלות נמוכה לאחר פקיעת תוקפה של תעודת האחריות.

לקבלת פרטים נוספים אודות ריהוט משרדי היכנסו לרהיטי וינטג' קטלוג 2017 והתרשמו !