עיצוב הדלת בחדר הילדים

עיצוב הדלת בחדר הילדים

להלן מדריך קצר למימוש עיצוב הדלת בחדר האורחים. עיצוב הדלת נראה אמנם נושא פעוט בהשוואה לעיצוב חדר שלם, שלא לומר – בהשוואה לסלון רחב יריעה, אבל מיקומה, שהוא בדיוק בכניסה לבית מצריך מחשבה רבה מאד על עיצוב אופטימלי, כזה שייצג את הבית שלכם וישתלב היטב עם החצר או המתחם החיצוני מחד ועם פנים הבית מאידך.
 
תכננו את חלקה החיצוני של הדלת
 
חלקה החיצוני הוא אותם חלק שיוצב במתחם החיצוני, זה אשר הממתינים להיכנס אליכם הביתה יראו כאשר הם עומדים בפתח. במידה ויש לכם חצר – מומלץ להשקיע בהתאמת מראה הדלת למראה החצר, ובמידה ויש לכם משטח בטון או רצפה חלקה או בלטות גרניט – ללא צמחייה, מומלץ להתאים את הדלת על פי תוואי משטח הריצוף החיצוני שלכם. ניתן להתייעץ בנושא עם מעצב פנים מטעם חנות דלתות על סמך שיצופו במראה הפאנל החיצוני של הבית.
 
עיצוב דלתות בחדרי ילדים
 
תכננו את חלקה הפנימי של הדלת
 
חלקה הפנימי הוא זה אשר ישתלב עם חדר הילדים. בדומה לקניית פרופיל לחלון, גם בקניית דלת ניתן לעצבה עיצוב כפול, כזה שייראה באופן מסוים בחוץ ובאופן אחר בפנים, כולל בצבע, במרקם של משטח הדלת ואפילו בצורה שלה. השוני יכול להיות כה גדול ומגוון עד כי ניתן לעצב פינות-דלת מרובעות בפנים ופינות דלת עגולות בחוץ ולהיפך. לכן, אנו ממליצים להגיש למעצב פנים בחנות דלתות תוואי כולל של השטח מבחוץ ומבפנים – לגיבוש נוסחה של דלת כניסה.
 
תכננו כיצד ייראה הפרזול
 
את הפרזול ניתן לתכנן כך שייראה דומה לדלת או שונה ממנה. בדלת עץ, למשל, בדרך כלל, אך לא תמיד, מספקים ידיות דלת שיהיו דומות בצבע לדלת העץ, לעומת דלתות מודרניות לבנות, בהן מקובל שהפרזול יופיע בצבע שונה מכך: כסוף, אפור ואפילו שחור על מנת לייצר דלת שח מט שחור לבן בעיצוב מיוחד. יש חשיבות גם לגודל הפרזול, שכן בבית גדול, המכיל גם שטח חיצוני רחב יריעה, מומלץ להיעזר בידיות גדולות ואילו בבתים וחצרות קטנים מומלץ שהידית תהיה קטנה על מנת שלא תמשוך תשומת לב גדולה מדי ביחס לשאר הנדבכים באותם שטחים.
 
להתאמה של דלת בחדר הילדים, קיימת קולקציה חדשה מבית פנדור דלתות - קולקציית דלתות פנדור למינטו. בקולקציה תמצאו מבחר של דגמי דלתות פנים מעוצבות ומעמידות למיםד.

 לקריאה נוספת: ארונות בגדים לילדים