קירות נמתחים בעיצוב קלאסי

קירות נמתחים בעיצוב קלאסי לבית – טרנדים 2016 

העיצובים היום, השתנו במיוחד, במיוחד , כאשר מדובר על קירות ותקרות. הטרנד החדש היום, הינו ללא ספק, קירות נמתחים בעיצוב קלאסי לבית – טרנדים 2016. ניתן למצוא שלל צבעים והדפסים של תקרות אלה שיתאימו לכל חלל וחדר ויקנו לו מראה יוקרתי, מעוצב ומרהיב. הקירות המתוחים, עמידים בשינויי הטמפרטורה, המחיר הינו אטרקטיבי ונחשב על פי מטר מרובע. הקירות הללו, הם דוחי רטיבות. ההתקנה הינה מהירה וללא לכלוך מיותר. ניתן להתקין גם קרות מתוחות ולהלביש עליהן גופי תאורה, אשר יתאימו לעיצוב ולקונספט הספציפי של החלל. קירות אילו, מקנים לנו, סביבת דיור יפה ומטופחת.  הקירות והתקרות הנמתחות, הם אנטי בקטריאליים ומתאים למי שרגיש במיוחד.
 
קירות אקוסטיים, דקורטיביים ומהירי בנייה
 
כאשר אנו מתקינים קירות נמתחים בעיצוב קלאסי לבית – טרנדים 2016, מדובר על קירות אקוסטיים דקורטיביים ומהירי בנייה. ניתן לקבל חדר במראה חדש לחלוטין והמחיר של קירות אלה, יהיה נמוך בהרבה ליציקת בטון שתהיה גם יקרה וגם מסורבלת יותר. קירות אלה, נתונים לפירוק והרכבה מחדש, המחיר הינו אטרקטיבי והאספקה היה מהירה. קירות רבים, הם בעלי פגמים או שהם אינם ישרים ולכן קירות נמתחים, עשוי להיות המענה הנכון עבור הרבה אנשים, אשר גרים במבנים ישנים יותר ומעוניינים לשפר את הדיור ואיכות החיים.  קירו אלחה הם בטיחותיים, היות והם חסינים  מאש, אינם מושכים אבק ואין בהם תחזוקה מיוחדת.

התחזוקה הפשוטה של קירות נמתחים
 
ניתן בהחלט, לרחוץ קירות נמתחים בעיצוב קלאסי לבית – טרנדים 2016, באמצעות מים וסבון. קירות אלה, הם דוחי חרקים ואבק והם מתאימים לכל מיני חללים כגון, קליניקות, משרד, בתי חולים, בתי מלון ועוד. קירות גבס נמתחים, אינם מושכים פיח ועובש כמו קירות העשויים מבטון, מה שמעניק יתרון משמעותי. תקרה מתוחה בבית אידיאלי למי שסובל מבעיות בדרכי הנשימה ויכולים להועיל הרבה. החומרים מהם עשויים הקירות והתקרות הנמתחות, הם ידידותיים לסביבה מה שגורם עוד יותר לאנשים רבים להתקין אותם ולא רק בשל העיצוב המיוחד שלהם. כדאי כי תבצעו סקר שוק, בקרב כמה חברות המתמחות עם התקנה של קירות ותקרות נמתחות.  
 
קירות נמתחים בעיצוב קלאסי

  

לקריאה נוספת: עיצוב הדלת בחדר הילדים